Piteå-Tingsryd

Efter noga funderingar hela förmiddagen har jag kommit fram till att SM-slutspelet idag får vila för min del. Det är dags för match fem mellan Färjestad och Modo, en matchserie där Karlstad leder mot Ö-vik med 3-1 i matcher. 
 
Färjestad kan alltså stänga matchserien på hemmais och jag tror att Ulf Samuelssons mannar får semester ikväll. Jag ser inte att Modo ska orka kirga ner Färjestad i Löfbergs Lila Arena.
 
***
 
Jag kommer dock vara på plats i LF Arena ikväll då det är dags för match mellan Piteå-Tingsryd i kvalet till Hockeyallsvenskan.
 
En mycket intressant match där jag tror att Piteå har vissa skrällchanser. Är det någonstans som PHC ska rubba topplagen så är det i sin hemmaborg LF Arena.
 
Vi hörs senare ikväll då ett kort inlägg om dessa två matcher kommer dyka upp.
 
// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0