Påskledigt

Som ni märker så har det varit rätt lugnt här på bloggen sedan i söndags. Jag har njutit av det fina vädret och passat på att vila upp mig dessa dagar då vi bara går och väntar på att semifinalerna ska dra igång.
 
Igår kikade jag på lite kvalseriehockey, men i övrigt har det varit rätt hockeyfritt ett par dagar nu.
 
Imorgon drar äntligen semifinalerna igång. Det kommer dock att vara fortsatt lugnt här på bloggen även över påskhelgen eftersom jag kommer vara borta.
 
Men på söndag är jag tillbaka efter semifinal 2 mellan Luleå och Färjestad, och jag kommer självklart vara på plats i Coop Arena för att bevittna den. 
 
Tills dess hittar ni mig som vanligt på Twitter där jag skriver om lite allt möjligt, men framför allt om ishockey och det pågående SM-slutspelet. 
 
Ha en skön påskhelg.
 
Glad Påsk, vi hörs på söndag!
 
// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0