Jidström slutar som VD

Idag meddelar Luleå Hockey via ett pressmeddelande att Peter Jidström slutar som VD för klubben efter denna säsong. 
 
Han kommer dock att finnas kvar inom organisationen men med mer inriktning på marknad och kommunikation.
 
- De här fem åren som klubbdirektör och VD för Luleå Hockey har varit de roligaste i hela mitt arbetsliv, säger Jidström. Men jag vill vara ärlig mot mig själv och föreningen. Jag har inte den energi som krävs för att göra ett hundraprocentigt jobb kommande säsong – så även om det är ett tråkigt beslut att ta så känns det ändå helt rätt i maggropen."
 
Detta säger Jidström till Luleås officiella hemsida. För hela artikeln samt webb-tv med Jidström - klicka HÄR.
 
 
// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0