Stämmer uppgifterna?

Forsberg-gate fortsätter att hålla oss skribenter vid tangentbordet. Det började som svaga rykten som nådde mig redan igår förmiddag, men jag viftade bort dessa direkt.
 
I mitt inlägg tidigare idag, "Jag tycker synd om Anders Forsberg", skriver jag även att jag inte alls tror på det.
 
Nu har Norran gått ut med dessa uppgifter som tydligen personer med god insyn i Skellefteå AIK ska ha lämnat till tidningen. Det handlar alltså om att Anders Forsberg tydligen ska ha försökt få med sig ett flertal spelare från Skellefteå till sin nya klubb (Modo).
 
Anders Forsberg förnekar att detta stämmer. Men säger även att hans nya klubb kanske har tagit kontakt med vissa spelare. Två av spelarna ska ha varit vara Oscar Möller och Bud Holloway, som båda två har utgående kontrakt.
 
Det som är intressant är att sportchefen Lasse Johansson inte förnekar att detta kan ha skett.
 
Jag känner att nöjer mig med detta tills vidare, så får vi se vad tiden utvisar och om det kommer fram något ytterligare de kommande dagarna.
 
Läs Norrans artikel HÄR.
 
// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0