Helg-ledigt

Undertecknad kommer ha fullt upp i helgen med start redan imorgon torsdag. Därmed kommer det inte att bli så mycket aktivitet på bloggen de kommande dagarna. 
 
Jag kommer kanske hinna trycka in ett inlägg på lördag förmiddag, men annars så hörs vi på söndag då vi får se hur läget inför sista omgången av elitserien ser ut.
 
Tills dess får ni ha en trevlig helg och njut av det fina vädret som råder just nu. Det ska i allafall jag försöka hinna göra.
 
Som sagt, på söndag är jag tillbaka till 100 procent. Då har jag laddat upp batterierna till max inför sista omgången av grundserien samt ett brinnande SM-slutspel som stundar runt hörnet. 
 
Lite längre fram har vi ju även kvalserien till elitserien och Stanley Cup-slutspelet som väntar, men först och främst fokus på SM-slutspelet och elitserien så länge det håller på.
 
// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0