Häng med Fabricius under en matchdag

Så här en vanlig och kanske lite långtråkig onsdageftermiddag vill jag tipsa er blogg-läsare om ett riktigt sevärt reportage där man får följa med Luleå Hockeys krigare Karl Fabricius under en matchdag.
 
Ett intressant och roligt inslag som jag tycker alla hockeyintresserade borde prioritera och titta på. Tio minuter är inte mycket. Ta er den tiden.
 
LÄNK
 
***
 
Ikväll väljer jag bort elitserien och Rögle-Frölunda. Istället kommer jag kika på Viasat Hockey och matchen mellan Djurgården och Leksand.
 
Ett utsålt Hovet ska försöka bära fram sitt Djurgården mot en direktplats i kvalserien. Mycket står på spel och det kan bli en riktigt häftig match.
 
// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0