Tack för mig!

Elitseriesäsongen 2012/2013 är över. Hockeysäsongen är dock långt ifrån över. Vi har ju det absolut bästa kvar - Stanley Cup Playoffs som drar igång på valborg. 
 
Jag tackar dock för mig nu. Jag känner att jag inte riktigt har den tid och motivation som krävs för att driva en hockeyblogg. Detta är ett beslut som har vuxit fram här under våren.
 
Jag startade Luleberra på hösten 2010 och det har verkligen varit en fantastiskt rolig resa. Att få följa och skriva om laget i mitt hjärta, Luleå Hockey, har varit otroligt roligt och spännande.
 
Jag känner dock att det är dags att gå vidare mot nya utmaningar. För tro inte att jag kommer sluta följa hockeyn, världens bästa sport, mindre bara för att jag slutar blogga. Snarare tvärtom - om det nu går att följa den mer än vad jag redan gör?
 
Vem vet, det är inte alls omöjligt att jag kommer dyka upp i något nytt format någon annanstans i framtiden. Så håll ögonen öppna! ;)
 
Jag kommer fortsätta att vara aktiv på Twitter, så om ni vill fortsätta att ta del av mina tankar kring livet i allmänhet och ishockeyn i synnerhet, tycker jag att ni ska söka upp och följa mig på Twitter.
 
@Berra1994 är användarnamnet.
 
Avslutningsvis vill jag tacka alla ni läsare som har följt bloggen genom åren. Tack så oerhört mycket!
 
Som sista grej här på bloggen vill jag ge er mitt tips kring vilka som kommer vinna Stanley Cup i år.
 
Eftersom jag tippade Buffalo Sabres innan säsongen, som nu ser ut att missa slutspel, måste jag få ge ett nytt tips inför slutspelet som drar igång nästa vecka.
 
De som får lyfta bucklan runt midsommar blir: Montreal Canadiens!
 
Tack för mig!
 
// Berra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att du slutar, har alltid varit trevligt att titta in och läsa det du skriver, balanserat och välskrivet.
Hoppas du kommer tillbaka i någon form.
Sköt om dig, lev väl, nästa år höjer vi bucklan tillsammans
:-D

2013-04-26 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0