Svårt att gå igång

Vi är inne i ett ordentligt slutspelsvakum mitt mellan semifinalerna och den efterlängtade drömfinalen som drar igång på lördag. I dessa tider är det lätt att det börjar spridas en del rykten om nyförvärv och liknande.
 
Så har det blivit kring Luleå Hockey dessa dagar. Bland annat ryktas det om att Södertälje-backen Andreas Hjelm är klar för Luleå som Lukas Kilströms ersättare inför nästa säsong. Dessutom sägs det att Timrå-backen Sebastian Erixon ska vara på väg till LHF. 
 
Två riktigt bra backar och helt klart två intressanta spelare som jag är mycket positiv till. Jag har dock valt att hålla väldigt låg profil i rapporteringen kring dessa och många andra rykten om spelare hit och dit.
 
Detta på grund av att jag har väldigt svårt att gå igång på silly season-rykten under ett glödhett slutspel och inför en finalserie som kommer bli ännu mer glödhet. 
 
Låt oss nu ha fortsatt fullt fokus på SM-slutspelet i ytterligare två veckor, sedan kan vi börja snacka spelarförluster, nyförvärv och rykten. Men det först om några veckor alltså.
 
Trevlig onsdagkväll!
 
// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0