Mot Skellefteå!

Det är slutspelstider och det är full fart, precis som det ska vara. Igårkväll var jag på plats i Coop Arena och fick bevittna ett fantastiskt drama och en underbar slutspelsmatch mellan Luleå-Färjestad som hade allt. 
 
Ikväll kommer jag vara på plats i Skellefteå Kraft Arena för att kika på semifinal fem mellan Skellefteå och Linköping, där hemmalaget vid seger blir klara för SM-final. 
 
Jag hoppas på en lika tight och spännande semifinal-match ikväll som de övriga fighterna mellan dessa lag har varit. 
 
Jag kommer sedan att vara borta under helgen, så vi hörs igen här på bloggen på söndag-eftermiddag någon gång. 
 
Trevlig helg!
 
// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0