Sverige imponerade

Med sänkta biljettpriser och inför ett Globen som stundtals bjöd på riktigt bra stämning, kunde Sverige ganska enkelt slå Tjeckien med 4-1 igår.

Tre Kronor har öppnat turneringen förvånansvärt bra. Nu väntar Danmark imorgon måndag och Tyskland på onsdag. Men jag längtar redan till fredag då det är dags för det tuffaste provet för Sverige i denna grupp, Ryssland.

***

Nu laddar jag för dagens första hållpunkt, vilket är Frankrike mot Kazakstan klockan 11.15. Sedan rullar matcherna på hela dagen och kvällen.

Kommer vara upptagen med dömningar på eftermiddagen så då blir det inget hockey-tittande för mig. Men till kvällsmatcherna är jag tillbaka framför rutan igen.

Ha en trevlig söndag.

// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0