Inför kvartsfinal 5: Måstematch

Ja idag gäller ingenting annat för Luleå Hockey. Det är vinna eller försvinna. Luleå blir vid förlust idag utslagna med 4-1 i matcher, vem hade kunnat ana det på förhand inför denna kvartsfinalserie?

Det kommer bli tight och tufft som i de tidigare matcherna och det finns absolut stora chanser för seger idag då Luleå-spelarna med sin fantastiska hemmapublik i ryggen kommer offra alla tänder för att vinna om så behövs.

Jag är upptagen ikväll så jag hinner inte upp till Luleå för att se matchen. Jag kommer se den på TV men det kommer dröja till sent ikväll innan det kommer något inlägg om matchen. Då får vi se om Luleå är kvar i det här slutspelet eller om man har fått ta semester.

Omöjligt att tippa idag. Men jag tror att Luleå med hemmaplansfördelen vinner.

// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0