Koivisto förlänger med Luleå

Igår låg han bakom Sebastian Enterfeldts 1-3-mål mot Hv71. Nu förlänger succévärvningen Toni Koivisto kontraktet med Luleå Hockey. Finländaren har skrivit på för ytterligare två säsonger.

- Jag har varit i Luleå i drygt ett halvår och trivs verkligen bra med laget och den roll som jag fått och hela familjen trivs jättebra i stan, så därför är det jättekul att vi nu kommit överens om en fortsättning på kontraktet, säger Toni till Luleås hemsida.

Sportchefen Lars Bergström är nöjd med kontraktförlängningen och säger så här till klubbens hemsida:

- Toni är en kvalitativ forward som tillför fart och skicklighet till vårat lag. Och därför blir även han en viktig pusselbit när det gäller att sätta samman ett fortsatt bra Luleå Hockey.

Personligen är jag mycket nöjd. Toni har imponerat i Luleå och jag ser ingen anledning till varför man inte skulle ha förlängt med Toni.




// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0