Febersjuk

Om ni undrar varför det är döttt på bloggen så är det på grund av att jag ligger nedbäddad i feber och förkylning och gjort det sedan igårkväll (torsdag).

Vi får se hur länge det håller i sig, men så länge jag är sjuk så kommer det bli ganska tunnt med uppdateringar här. En sak är dock säker, jag lär inte bli rastlös. I helgen pågår ju som bekant Oddset Hockey Games och imorgon möts Sverige och Ryssland.

Dessutom är det en hel del härliga NHL-matcher under morgondagen. 19.05 imorgon lördag bjuds vi på ett häftigt rivalmöte mellan Philadelphia Flyers och New York Rangers.

Dessutom ska Mats Sundins tröja hissas i Toronto, klockan ett på natten svensk tid. Hoppas verkligen att jag är tillräckligt kry imorgon-natt för att lyckas hålla mig vaken. Ett sådant ögonblick vill man inte missa.

Som sagt, det finns en hel del hockey att kika på under morgondagen. Bara att krypa ner i soffan.

Ha en fortsatt trevlig helg så får vi se när vi hörs av nästa gång. Förhoppningsvis söndag eller måndag.

// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0