Stanley Cup rullar vidare

Stanley Cup-slutspelet rullar vidare för fullt. I natt förlorade Rangers hemma med 0-2 och ligger därmed under med 2-3 i matcher mot Ottawa som har chans att avgöra på hemmaplan natten mot tisdag.

ST.Louis blev som andra lag klart för nästa runda då man eliminerade min tippade mästare innan säsongen, San Jose Sharks, med 4-1 i matcher.

***

Ikväll och i natt rullar slutspelet vidare med match sex mellan Philadelphia och Pittsburgh klockan 18.05 svensk tid.

Klockan 21.05 är det dags för match sex i Washington mellan Capitals och Bruins. Där är det "caps" som har 3-2 i matcher och slagläge efter gårdagens seger i Boston.

Sedan spelas det en match till senare i natt, Vancouver mot Los Angeles (1-3 i matcher).

För mig blir det dock inte mycket NHL-hockey ikväll. Ska dra på Norrmalmia här i Piteå och se In Flames så om jag har tur så kanske jag hinner med tredje perioden mellan Washington och Boston.

// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0