Niinimaa dementerar uppgifterna

I en intervju med Norrbottens-kuriren går Janne Niinimaa nu ut och dementerar uppgifterna som kommit fram under dagen om att han skulle vara på väg till Helsingfors.

- Luleå är mitt förstaalternativ. Min agent ska prata med dem. Det är upp till Luleå, Osten (Bergström, sportchef) och Thor (Stöckel, vice klubbdirektör). Vi har pratat tidigare med varandra och de vet allt de behöver veta, men sedan har jag inte hört något. Det är fortfarande öppet, menar Niinimaa.

- Jag har andra alternativ när jag är redo att börja spela igen. Men jag hoppas att det blir i Luleå Hockey, fortsätter Janne.

Läs hela intervjun här.

LÄNK

Efter en lång och intensiv dag säger jag nu god natt. Detta lär inte vara sista turen kring Janne Niinimaa och var han ska spela i vinter.

Fortsättning följer.

God natt.

// Berra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0