Lavander stannar kvar

Jag har fått en del frågor och funderingar hur jag tänker göra med min blogg-design nu när Mats Lavander kommer spela i Brynäs nästa säsong.

Jag har beslutat att Mats kommer stanna kvar på bloggen. Han är en stor profil och visade ett enormt hjärta under åren han var i föreningen.

Jag skulle aldrig haft Renberg, Skrbek, Styrman eller någon annan Luleå-spelare som lämnat för Skellefteå på bloggen.

Men Mats har en sån passion för Luleå Hockey och gjorde övergången till Brynäs på ett smidigt och proffsigt sätt. Så trots att han nu alltså lämnar Luleå så kommer han finnas kvar på bloggens startsida.

En gång kung, alltid kung!

// Berra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0