Stolt Luleåsupporter

Luleå Hockey har gjort en helt makalös säsong. I princip ingen trodde på det här laget inför säsongen. Man har överbevisat allt och alla. Att säsongen tog slut ikväll, mot ett bättre hockeylag spelare för spelare, känns inte alls speciellt surt.

Det här har väckt intresse kring norr-hockeyn och detta tror jag kommer visa sig i en positiv form i framtiden. Luleå Hockeys varumärke har stärkts oerhört mycket och som det känns just nu så ser nästa säsong ut att kunna bli riktigt bra.

Tack för alla ögonblick ni har gett oss den här säsongen. Ni är välförtjänta av semester nu.

Nu ska det bli intressant att se hur det går i SM-finalen mellan Färjestad och Skellefteå som drar igång på tisdag. Lägger mitt tips på Färjestad.

Jag är oerhört stolt över att ha fått följa det här laget denna säsong. Nu väntar som sagt finalspel, slutspurten av kvalserien, Stanley Cup-slutspelet, Hockey-VM och framför allt - silly season.

Som ni ser så finns det all anledning till att hockeypennan kommer få glöda länge till, ja hela året runt.

Men återgår till bloggen först söndagkväll. Imorgonbitti åker jag till fjällen för skidsemester några dagar. Men som sagt, på söndagkväll är jag igång igen. Då kan Växjö ha säkrat elitserieplasten.

Kan inte sluta säga det.

Jag är stolt.

// Berra

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inför nästa säsong hoppas jag att Joonas Vihko har en egen ramsa som används av H.

2011-04-01 @ 14:09:02
Postat av: Berra

Hanna: Jag håller med! Men nu har ju ramsförfattarna en hel sommar på sig att komma på en ramsa till finnen.



Mvh Berra

2011-04-03 @ 22:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0