Jag älskar detta!

AIK totalsågar HV:s stjärnor.

Djurgården ska tackla sönder Luleå.

Jämtin psykar Skellefteå. "Våran tränare har mer erfarenhet".

"Linköping är favoriter, det är en storklubb". Anders Forsberg lägger över trycket på Linköping.

Jag fullkomligt älskar detta spel inför kvartsfinalerna. Även om det är mycket snack så triggar det upp stämningen och känslorna mellan lagen och lagens supportrar.

Jag som följer Luleå extra hårt fastnar givetvis för rubriken "Vi ska tackla sönder Luleå". Djurgårdsspelarna har tydligen en hemlig lista på vilka man ska spela extra hårt mot. Bröderna Abbott, halvskadade Janne Niniimaa och orutinerade Fredrik Styrman är bland annat namn som finns med på listan.

Detta tänder bara Luleå än mer och Fabricius är snabbt ute och replikerar med att den där taktiken inte kommer fungera.

Sitter och garvar framför min dator då jag läser alla de möjliga och omöjliga kängor och smutskastningar mellan lagen.

Det är slutspel och imorgon drar det igång.

Otroligt häftigt.


// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0