God morgon

Efter nästan en hel vecka med fantastiskt väder och höga temperaturer börjar vi nu komma ihåg hur den svenska försommaren egentligen ser ut. Svala vindar och allmänt dåligt väder.

Men vi ska inte klaga, under ett par dagar har vi blivit bortskämda med galen värme, och det ser faktiskt ut att kunna bli rätt hyggligt väder längre fram under veckan.

I natt kan Vancouver och bröderna Sedin få lyfta Stanley Cup-bucklan. Även om jag inför finalserien tippade 4-2 i matcher till Canucks hoppas jag på Boston och att vi får en Game 7 i Vancouver natten mot torsdag.

Vancouver har inga bra minnen från de två tidigare finalmatcherna i TD Garden och jag tror det finns stora chanser att vi får sitta uppe ytterligare en natt efter denna innan vi får ta hockey-sommarlov. En sak vet jag med säkerhet - det kommer inte vara några svala temperaturer i TD Garden i natt.

// Berra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0