Underbara sommarväder

Ska börja med att be om ursäkt för att det varit väldigt låg uppdatering den senaste tiden. Men det blir lätt så när det inte händer speciellt mycket på silly season, dessutom har det varit full fart med både midsommar och Piteå Summer Games de två senaste helgerna.

Om ca två veckor går jag på semester ett tag och det innebär alltså i princip noll uppdatering på bloggen. Innan dess hade jag dock tänkt bjuda på lite sommarläsning i form av en serie där jag går igenom alla tolv elitserie-lag. Där kommer jag att kommentera och tycka till om respektive lags silly season så här långt.

I eftermiddag är det dags för den första delen, då är det AIK som ska granskas. Sedan blir det ett lag per dag fram till semestern.

// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0