Sköna semester!

Nu är den äntligen här. Imorgonbitti åker jag söderut på en liten Sverige-semester för att bara koppla av och njuta av vårat avlånga och fina land.

Det har varit en lång säsong och efter några veckor av silly season-bevakning ska det nu bli skönt att helt få koppla bort hockeyn ett tag.

Skulle förmoda att det bara är en tidsfråga tills Fransson eller Niniimaa presenteras. Jag ska ju ha lite semester på hemmaplan också. Om det dröjer någon vecka innan det presenteras och jag är hemma så kommer jag hoppa in och skriva. Men om det sker under tiden jag befinner mig på resande fot så kan ni inte räkna med något inlägg.

Angående min silly season-granskning så kommer de två sista inläggen, Timrå och Växjö, att publiceras automatiskt imorgon respektive på lördag.

Den första augusti kommer jag tillbaka på bloggen. Tills dess får ni ha det så bra, och låt grillen jobba!

// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0