Tipstävling - omgång 10

Det är onsdag och det innebär en ny omgång av tipstävlingen här på bloggen, som vanligt så är det torsdagens matcher som tippas. Här kommer mitt tips:

Djurgården-Timrå 1
Kommentar: Timrå är i en formsvacka och Hovet är ingen rolig arena för motståndarna, det blir hemmaseger här.

Linköping-Färjestad X
Kommentar: Svårtippat, kommer bli en jämn historia så jag sätter ett kryss här.

Hv71-Södertälje 1
Kommentar: Allt annat vore en jätteskräll.

Brynäs-Frölunda 1
Kommentar: Brynäs har varit lite upp och ner på slutet, precis som Frölunda. Här blir hemmaplan avgörande.

Luleå-Modo 1
Kommentar: Luleå har spelat riktigt bra de senaste två matcherna och jag blir förvånad om Modo lyckas störa Luleå i Coop Arena.

Totalt antal mål i denna omgång: 23

Det var mitt tips, eftersom de första matcherna börjar redan 16.00 imorgon så vill jag att ni kommer in med era tips senast 16.00 torsdag!

// Berra

Kommentarer
Postat av: Josef

Jag tycker det ska sluta såhär

Djurgården-Timrå:- Vinst för Djurgården men Timrå kan överraska ändå!

Linköping-Färjestad:- Tycker att Färjestad är nu taggad för att få bort den förnedrande förlusten mot HV och vill vinna så jag tipper nog en vinst för Karlstad laget.

Hv71-Södertälje:- där har man en stabil vinst för HV71 eftersom nu är de på sin fina form och fina skick.

Brynäs-Frölunda:- här kan det sluta till vilket lag som helst, men efter att se hur Frölunda gjorde med Luleå så tror jag det blir en svår vinst för indianerna.

Luleå-Modo:- Eftersom det är hemmaplan för Luelå plus det härliga spel Luleå har genomfört i de senaste två matcher så tippar jag Luleå vinst mot MODO som är inte så form stabil för tillfället!



//Josef

2011-01-05 @ 11:36:49
Postat av: guffan

Djurgården-Timrå 1a

Linköping-Färjestad 2a

Hv71-Södertälje 1a

Brynäs-Frölunda 2a

Luleå-Modo 1a



Antal mål:24

2011-01-05 @ 19:58:25
Postat av: tobbe

Djurgården-Timrå 1

Linköping-Färjestad 2

Hv71-Södertälje 1

Brynäs-Frölunda x

Luleå-Modo 1



Antal mål: 27

2011-01-05 @ 20:12:26
Postat av: Berra:

Josef: Intressanta tips, skulle du kunna vara vänlig och skriva en kommentar där du tippar totalt antal mål i omgången? Såg du hade glömt det:)



Mvh Berra

2011-01-06 @ 00:59:16
Postat av: Josef

Jo juste ursäkta att jag glömde antal mål men jag tror det blir 20 mål :)



//Josef

2011-01-06 @ 14:41:37
Postat av: Jörgen

Djurgården-Timrå 1

Linköping-Färjestad x

Hv71-Södertälje 1

Brynäs-Frölunda 1

Luleå-Modo 1

Antal mål 28



2011-01-06 @ 15:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0