Sopanen blir mest trolgit kvar

Luleå Hockey kommer mest troligt att behålla Vili Sopanen resten av säsongen. 

- Han har ju gjort framsteg och visat att han vill vara kvar. Men vi har sagt att vi ska ge honom hela try out-perioden och efter det tar vi ett beslut, säger "Osten".

Tränarna vill precis som jag ha kvar Sopanen. Vili har gjort stora framsteg under matcherna och jag tycker defenitivt att Luleå ska behålla honom.

Samtidigt ser Lars Lökken Östli ut att bli kvar i norska Storhamar säsongen ut.

- För tillfället är det nog bäst för mig, jag är helst i Luleå. Men jag vet inte hur mycket istid jag får där. Som situationen har blivit ser det ut som jag får lite istid om jag kommer tillbaka till Luleå, säger han.


// Berra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0