Inför Luleå-Färjestad: Ge oss tre poäng!

Luleå tar emot Färjestad och idag vill jag verkligen ha tre poäng, och jag tror inte det är omöjligt.

I hemmalaget är det bara Cam Abbott som saknas. Enda ändringen från senaste matchen är att Konstantin Komarek går in som extraforward då Jonas Berglund kommer spela med Piteå några matcher här framöver. Anders Nilsson fortsätter alltså i kassen.

Hos gästerna från Karlstad är det en lite längre frånvarolista. Robin Sterner och Marius Holtet är sjuka. Anton Grundel och Dick Axelson kan inte heller spela dagens match på grund av skador. Christopher Nihlstorp kommer vakta målet eftersom Salak är avstängd.

Det kommer bli stenhårt ute på isen idag, tyvärr kommer jag inte kunna vara på plats eftersom jag ska bege mig söderut till Skellefteå för släktkalas då kusinen fyller 15 år idag. Grattis!

Mitt Tips: Luleå-Färjestad 3-2


// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0