Bra start för mig i tipstävlingen

Jag, Josef och Jörgen hade alla två rätt vardera i årets första tipstävling. Det blev måltippningen som fick avgöra, och där tog jag hem det. Det gjordes totalt 22 mål denna kväll och jag hade tippat 23 och var därmed närmast. Ny omgång av tävlingen om en vecka.

Luleå fick ingen bra första hemmamatch 2011 då man förlorade med 2-3 mot Modo. Ö-vikslaget spelade disciplinerat och stressade Luleås spelare hårt som inte fick fram mycket till organiserat spel.

Hjalmarsson brände tre frilägen, Chris Abbott ett. Nu måste "Osten" värva en målskytt.

Lavander gjorde comeback ikväll, trots att det inte var tänkt så tidigare. En klart godkänd comeback efter elva dagars vila. Ett mål dessutom, kan inte komma på när "Snygg-Mats" nätade före denna match.

En rättvis seger för Modo som stressade Luleå, men Luleå ska inte förlora mot det här laget om man spelar sitt spel, men det spelade man inte ikväll.


// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0