Tillbaka till verkligheten

Så var augusti månad här och hockeysäsongen närmar sig med stormsteg. Semestern från bloggen har varit skön och välbehövlig.

Under dessa drygt två lediga veckor har jag hunnit med att...

...se Mustasch live på Piteå Dansar och Ler.

...åka mig spyless på alla karuseller på Liseberg.

...se en häpnadsväckande delfinshow på Kolmårdens Djurpark.

...lata mig i TV-soffan.

...dricka massor med Trocadero.

...spöa tobbe i FIFA.

...klippa gräs. (inte det roligaste under semestern)

...äta på McDonalds mer än en gång.

Plus en massa annat trevligt. Nu är det hårdkörning som gäller, försäsongsmatcher och slutspurten av silly season är det som väntar här närmast. Fortfarande inget besked angående Niniimaa/Fransson. Den som väntar på något gott...

Vi extremt hockeytörstiga nördar får oss en liten aptitretare inför det som komma skall redan idag. Klockan 10.30 går Luleå Hockeys A-lag på is då det är dags för säsongens första riktiga isträning. Jag kommer vara på plats och ett inlägg kommer i eftermiddag efter träningen.

Det var allt för denna gång. Känner ni, nu är vi igång igen!

// Berra

Kommentarer
Postat av: tobbe

Spöa, visst. Att avgöra i förlägningens trettionde minut på en målvaktstabbe, vill inte jag kalla att spöa...

2011-08-02 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0