Påskledigt - glöm det!

Långfredag och storhelg, då släpper Luleå Hockey på handbromsen och kastar ut en hel drös med nyheter. Här är det som kommit:

Jonas Berglund har skrivit på kontrakt för Luleå över nästa säsong. - Det känns kul att jag fått den här chansen igen, det visar att man gjort något bra förra året, säger Berglund.

Konstantin Komarek väljer att stanna i Luleå ytterligare en säsong. Enligt Komarek var det inget svårt beslut att fatta då Luleå kom med kontrakt-erbjudandet.

Robin Jonsson har förlängt sitt kontrakt med Luleå på 2+1 år. Riktigt bra, den defensiva klippan kommer bli en viktig pusselbit i Luleå Hockey de kommande åren.

Johan Gustafsson är klar för Luleå. Den 19-åriga målvakten, som närmast kommer från Västerås, säger så här om sitt två-års kontrakt med Luleå Hockey:

- Det känns mycket bra att jag fått den här chansen att skriva på ett elitseriekontrakt med en så pass bra klubb som Luleå Hockey och jag ser fram emot nästa säsong som kommer att bli jätterolig. Klubben har legat på mig sedan första dagen de hörde av sig så jag har en jättebra känsla, säger Johan Gustafsson på Luleås hemsida.

En riktigt bra start på Påsk-helgen alltså. Nu lär det bli lugnare på bloggen under kvällen just med tanke på att det är Påsk och Långfredag.

Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon.

// Berra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0