Grattis Färjestad - SM-guld 2011

Färjestad var för bra. Under långa stunder var man överlägsna och jag har sällan sett ett sådant rättvist SM-guld delas ut.

Färjestad har varit klasser bättre än samtliga lag i det här slutspelet. En lagmaskin från väggen Christopher Nihlstorp längst bak i målet hela vägen fram till slitvargen Emil Kåberg.

Bara att gratulera Färjestad. Mitt tips inför final-serien på 4-1 i matcher kanske en del Skellefteå-supportrar tog som lite provocerande från min sida. Så var inte min mening i allafall.

Vi har nyss fått bevisat för oss hur otroligt bra årets upplaga av Färjestads BK var.

Grattis Karlstad!

// Berra

Kommentarer
Postat av: Birgerbettina

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-11-15 @ 17:22:25
URL: http://birgerbettina.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0