Första inlägget

Om det finns några nytillkommna läsare där ute så kan jag meddela att jag som kommer driva den här bloggen heter Jonathan Berglund, är 16 år och bor i Piteå. Jag älskar Luleå Hockey och jag kallas för "Berra", därav bloggnamnet. Har tidigare drivit en blogg med en kompis men kommer nu att fortsätta på egen hand.

Eftersom jag håller på Luleå och ser större delen av deras matcher så kommer bloggens innehåll naturligtvis handla om Luleå Hockey. Men jag kommer även skriva en del om norrhockeyn i övrigt, Piteå Hockey och en del om Skellefteå AIK, våran största konkurrent i Elitserien.

Bloggen ser väldigt tråkig ut i utseénde men den kommer få en upprustning, när återstår att se. Jag hoppas ni kommer tycka att bloggen kommer vara intressant att följa och jag kommer hålla den så uppdaterad som möjligt.


// Berra


Kommentarer
Postat av: tobbe

Kul med ny blogg! tråkigt dock att inte Emil ville fortsätta... lycka till!

2010-09-26 @ 21:24:35
Postat av: Berra

Jajemän! Jodå men det får man lov att acceptera;) Tackar!

2010-09-26 @ 21:26:20
Postat av: Pastorn

Kör hårt Jonte! Det kommer att bli en grym blogg!

2010-09-26 @ 22:43:16
Postat av: Berra

Pastorn: Det ska jag göra! Hoppas jag med:)

2010-09-26 @ 22:52:24
Postat av: Larsha

Kommer du fortsätta med tippningen ;)?

2010-09-27 @ 12:57:17
Postat av: Berra

Larsha: Det kommer jag göra, kommer även att införa ett nytt moment i tippningen, det avslöjas på onsdag;)

2010-09-27 @ 13:31:48
Postat av: guffan

Låter spännade lycka till jonte och jag tror du kommer lyckas riktigt bra med denna blogg KÖR HÅRT! Tack för din bloggning emil riktigt trevliga inlägg ni båda har gjort skött den andra bloggen riktigt bra tillsammans. Tack för all läsning man har fått av er nu är det bara hoppas på att jonte kan sköta detta lika bra själv!!!!:)

2010-09-28 @ 11:36:40
Postat av: Berra

Tackar guffan, kul att höra! Joo förhoppningsvis så kommer du även gilla denna blogg;)

2010-09-28 @ 16:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0