Tipstävling - omgång 6

Då var det dags för den sjätte omgången i tipstävlingen här på bloggen. Här är mitt tips inför morgondagens matcher.

Djurgården-Färjestad X
Kommentar: En svår match. Två lag som är riktigt bra då de är som bäst, känns som en kryssmatch.

Luleå-Timrå 1
Kommentar: Hemmamatch och det borde innebära Luleåvinst. Hemmalaget har Cam Abbott på skadelistan pågrund av en hjärnskakning men man har många andra spelare som kan producera. Därför tror jag på Luleåseger här.

Skellefteå-Hv71 1
Kommentar: Även detta en mycket svår match. Två bra lag och det kommer bli en stenhård fight. Tror ändå att Skellefteå i kraft av hemmaplan tar hem tre poäng här.

Modo-AIK 2
Kommentar: AIK har spelat riktigt bra hockey den senaste tiden och jag ser ingen anledning till varför man ska sluta göra det nu. Solklar tvåa.

Linköping-Brynäs 1
Kommentar: Svårtippat men magkänslan säger Linköping. Hlavac och Hlinka fick det att lossna just innan uppehållet och jag tror de fortsätter på den vägen.

Södertälje-Frölunda X
Kommentar: Ödesmatch. Kan sluta precis åt vilket håll som helst. Därför sätter jag ett kryss här.


Totalt antal mål denna omgång: 34

Det var mitt tips, kom in med era innan 19.00 torsdag!


// Berra

Kommentarer
Postat av: Larsha

DIF-FBK 1

LHF-TIMRÅ 1

AIK-HV71 1

MODO-SOLNA 2

LHC-BIF 1

SSK-FHC 2

2010-11-17 @ 21:45:49
Postat av: tobbe

DIF-FBK 1

LHF-TIMRÅ 1

AIK-HV71 1

MODO-SOLNA 2

LHC-BIF 1

SSK-FHC x



Antal mål: 31

2010-11-17 @ 22:14:32
Postat av: Larsha

35!

2010-11-17 @ 22:30:48
Postat av: Anonym

Hoppas på en vändning i mitt tippande



DIF-FBK 2

LHF-TIMRÅ 1

AIK-HV71 x

MODO-SOLNA 1

LHC-BIF 1

SSK-FHC 2



Antal mål: 26

2010-11-18 @ 09:28:03
Postat av: Jörgen

Jag som hoppas på en vändning är alltså Jörgen

2010-11-18 @ 09:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0