Inför Timrå-Luleå

Match ikväll i EON Arena mellan Timrå-Luleå. Timrå har fyra raka segrar (två efter sudden) med sig till matchen och Timrå borta är en tuff uppgift. Luleå har det gått lite tyngre för här på slutet men jag tror det finns goda chanser till poäng ikväll.

Som jag skrev igår så har Timrå en drös med spelare borta, varav tre är backar. Samt frågetecken på Mattias Karlsson, även han back.

I Luleå är skadeläget så att Niklas Olausson har åkt ner till Sundsvall för att möta upp laget och kommer alltså vara med ikväll som det ser ut nu. Cam Abbott kommer inte till spel, inte heller Pierre Johnsson. Annars är det fullt lag och David Rautio får nytt förtroende i målet.

Jag tror det blir en ganska målsnål tillställning men Luleå, som förhoppningsvis är ruskigt revanschsugna efter nollningen senast i Karlstad, hoppas jag kommer bjuda upp till match och jag tror man kan få med sig minst en poäng.


Mitt Tips: Timrå-Luleå 2-3 efter straffar.


// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0