Inför Hv71-Luleå

Imorgon gästar Luleå Jönköping och HV71. Det kommer bli en stenhård match för Norrbottningarna, Hv71 är alltid jobbiga att möta på bortais och det ska mycket till om det ska bli några poäng för Luleå.

I Luleå saknas Sebastian Meijer och Pierre Johnsson, Konstantin Komarek följer med laget ner. Det är osäkert om Cam Abbott kommer till spel. David Rautio vaktar målet.

Hos hemmalaget saknas Mikko Luoma och Daniel Rahimi. Jag tror det kommer bli jämnt men Hv vinner, det är jag övertygad om. Man såg att matchtempot inte fanns hos Luleåspelarna mot Timrå och trots att det blev bättre och bättre så tror jag det kommer vara segt även mot Hv. Visserligen gjorde Hv inte heller någon bra match mot Skellefteå men jag tror ett revanschsuget hemmalag som vill visa upp sig i sin hemmaborg blir för tufft för Luleå.

Mitt Tips: Hv71-Luleå 3-1


// Berra


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Olausson saknas också

2010-11-20 @ 00:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0