Inför Frölunda-Luleå

Bortamatch mot Frölunda. Jag ska inte krångla till det.

Det är tolvan mot ettan.

Det är seriens näst sämsta powerplay mot seriens bästa powerplay.

Det är seriens näst sämsta boxplay mot seriens bästa boxplay.

Det är ett tokdåligt, totalt bedrövligt Frölunda mot ett stekhett Luleå fyllt av självförtroende.

Det är upplagt för indian-slakt i Scandinavium - blir det så då?

Nej, det tror jag inte. Luleå vinner, det ska man göra. Men jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det finns inget annat lag i Elitserien som har så mycket flyt som Frölunda på deras hemmaplan. 

Dessutom är Frölunda borta alltid Frölunda borta. Men som sagt, Luleå kommer vinna, med ett par mål tror jag. Men någon utskåpning kommer vi inte att få se.

Luleå kommer till spel med samma lag som senast bortsett från att Anders Nilsson vaktar målet.

I Frölunda saknades Christian Bäckman, Joel Lundqvist, John Klingberg och Johan Sundström senast mot AIK. Mest troligt så kommer ingen av dessa till spel i denna match heller.

Mitt tips: Frölunda-Luleå 2-5

// Berra

Kommentarer
Postat av: Håkan

Hittar ingen tipstävling,gör en rad ändå.



DIF-AIK 1



Brynäs-Färjestad 2



Frölunda-Luleå X



Södertälje-SAIK 1



Timrå-MODO 1



Linköping-HV X

2010-11-04 @ 18:54:53
Postat av: Berra

Håkan: Tipstävlingen har tagit höstlov, läs inlägg längre ner!



Mvh Berra

2010-11-06 @ 09:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0