Inför Djurgården-Luleå

Imorgon gästar Luleå Hovet för match mot Djurgården, en tuff bortamatch men Luleå har plusstatistik på DIF denna säsong (2-3 borta och 3-1 hemma). Det är historia och imorgon väntar ett Djurgården som har gått trögt på slutet, och om Luleå fortsätter med sin varannandags-hockey så blir det vinst imorgon.

Anders Nilsson är precis som väntat tillbaka i Luleåkassen och nu hoppas jag lagledningen resten av säsongen väntar tills matchen är över innan man bestämmer vem som ska stå nästa match. Cam Abbott och Pierre Johnsson saknas men idag kom beskedet att Pierre är friskförklarad och redo för spel till torsdagens match mot AIK, om ledarna vill använda honom.

Spelar Luleå och Anders Nilsson som man gjorde mot Linköping i torsdags så är jag ganska säker på tre poäng på Hovet imorgon, och optimistisk som jag är tror jag på Luleåvinst imorgon.

Larsha, du får inte hallshugga mig om jag har fel nu också;)

Mitt Tips: Djurgården-Luleå 1-2


// Berra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0