God Jul och Gott Nytt Hockeyår!

Så har vi kommit fram till den 23 December och det innebär en hel del stök och förberedelser inför morgondagen. Bloggen kommer inte att uppdateras mer idag, om inte någon extrem nyhet kommer fram. Imorgon och under Juldagen kommer bloggen att vara död som ni förstår.

På Annandagen är vi igång igen med Elitserie-omgång och Luleå-Hv71. En Annandag-jul i Coop Arena, kan det bli bättre?

Till sist vill jag bara tacka alla er som följt mig och bloggen under hösten och önska alla läsare en riktigt God Jul och ett Gott Nytt Hockeyår.


// Berra

Kommentarer
Postat av: Danne

God Jul på dig själv Jonte o tack för en alltid informativ blogg o trevlig tipstävling. Hälsa även familjen en riktigt God Jul. Fast pappa kan du hoppa över för han jag jag önskat God Jul typ sju gånger idag vid ständiga "ICA-utryckningar" :-)

2010-12-23 @ 21:33:08
Postat av: Berra

Tack så mycket Danne, kul att höra! Jodå det ska jag göra! Haha, okej!:)



Mvh Berra

2010-12-23 @ 22:14:57
Postat av: Farsan

Vill också tacka för detta år Jonte, alltid kul att titta in här en stund och läsa dom alltigenom trevliga bloggposterna utan fula påhopp på tex fienden i väster :-) och andra konkurrenter

2010-12-24 @ 00:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0